středa 20. ledna 2016

Postcrossing #2

Ahoj, tady Matěj!

Tak jste se dočkali a je tu druhý článek o Postcrossingu. Vždy vám představím 6 pohledů, které mi přišli. Tak jdeme na to!


1. Pirates of the China
Jelikož jsem velkým fanouškem dobrodružných, ale ne fantasmagorických příběhů, tak je pro mne Jack Sparrow srdcovkou. A tak jsem se dočkal prvního pohledu z Číny s Piráty! Slečna měla stejný názor na Piráty jako já, takže svůj k svému opravdu platí. Super :) Jdeme dál =>



2. Ani ve Finsku nesněžilo
Pohled z Finského městečka velmi potěšil. Ovšem ostrašující novinou bylo, že ani ve Finsku nesněžilo. Prý je v listopadu ve Finsku dávno sníh a chladno, ale nyní nějak nic. Tak doufám, že už mají sněhu dosti jako my !


3. Pozdrav z Kjóta!
Erika bydlí na ostrově Kjóto v Japonském souostroví. Píše i o památkách v jejím údolí. A protože já miluji památky tak jsem rád, že jsem se něco dozvěděl. A navíc ta nádherná latinka, kterou nemám ani já.



4. Na Filipínách je ale teplo!
Je smutné, že my si tady mrzneme a na Filipínách si užívají léta, slunce a moře. Nevím, jak vy ale klidně bych do tepla jel. Ale ona ta zima má taky něco do sebe. Stejně jako já i Arnold z Filipín rád sbírá známky.




5. Санкт-Петербург
Nedávno mi přišel pohled od Viktora z Ruska. Petrohrad je asi zajímavé město, ovšem při psaní dopisu se asi přepsal a z "visited" udělal "vizited". Nevadí, spíše jde o to, že navštívil Finsko, Švédsko, Německo a Itálii.






6. san francEcko nebo san francIsco?
Asi před měsícem mi přišel pohled z Ameriky ze San Franciska. Samotný odesílatel nazval město jako San Francesco. Nevím jak to tedy je, ale to je vlastně jedno, protože tenhle pohled je opravdu hezký. Pro mne určitě nejlepší nakonec.














To by bylo pro tenhle článek vše. Doufám, že se vám líbil a zase někdy. Matěj

PS.: Do komentářů mi určitě napište, který pohled se vám nejvíc libil :)






2 komentáře:

  1. už hrozne dlho rozmýšľam či sa zapojím aj ja, ale lenivosť mi bráni (tiež vždy zabudnem :D ) ale s každým takýmto článkom som viac a viac navnadená. Inak krásne pohľadnice

    http://booklovers-world.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Chilling Forever20. ledna 2016 v 19:28

    Díky :) Určitě se přihlas, pro mne znamená Postcrossing takový poznávání nových lidí. A pak ti chodí nádherné pohledy. Je to prostě super. Matěj

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za komentář !!!